Erbjudanden

Logga in

Support

Erbjudanden

Logga in

Support

Vanliga frågor (FAQ)

Vi har sammanställt en lista över de saker vi ofta upplever att våra kunder har problem med i samband med att de använder deras tjänster hos oss.

Betaling

I dagsläget går det inte att betala med Dankort i vår webshop.

I dagsläget är det inte möjligt att betala med Swish när du handlar hos oss.

Avhämtning är endast möjlig från vårt lager i Danmark.

Mitt Konto

Du kan alltid hitta din adress i menyn under “Adress” (under ditt konto) eller så placerar du muspilen över “Mitt Konto” och därefter väljer du “Adress”.

Här har du också möjligheten att ändra om det skulle behövas.

Din önskelista är ditt personliga arkiv över de produkter du skulle kunna tänka dig att handla vid senare tidpunkt eller bara vill spara för att inte tappa bort dem.

Du kan du spara dem i din önskelista så du enkelt kan hitta de intressanta produkterna nästa gång du besöker vår Online-butik.

Du kan se din order genom att klicka på “Mitt Konto” och därefter välja order i den vänstra menyn, alternativt så placerar du muspilen över “Mitt Konto” i menyn och väljer därefter “Order”.

Försändelse

Vi skickar varan samma dag som beställningen görs.

Tyvärr är det inte möjligt att spåra paketet just nu.

Vi skickar din beställning med PostNord och paketet levereras inom 2-6 dagar.